Všechny požadavky/dotazy zasílejte e-mailem na adresu contact@katanajap.cz.
Návraty
Naše zásady jsou 30 dnů, jak je uvedeno v naší záruce. Pokud uplynulo 30 dní od obdržení zásilky, nemůžeme vám bohužel nabídnout vrácení peněz nebo výměnu. Vezměte prosím na vědomí, že je normální, že ručně vyráběné zboží má někdy velmi drobné vady. Změna výrobků bude mít za následek ukončení uvedené záruky. Máte-li jakékoli pochybnosti o svém výrobku, kontaktujte nás prosím e-mailem s fotografiemi problému.
Chcete-li zboží vrátit, musíte předložit doklad o koupi, dokumentaci, že zboží nebylo použito nebo je ve stejném stavu, v jakém bylo při převzetí, a důvod vrácení.
Zrušení objednávky před odesláním
Žádost o zrušení musí být podána tak, že nás kontaktujete e-mailem nebo telefonicky PŘED odesláním položky. Vezměte prosím na vědomí, že zrušení nelze vždy zaručit vzhledem k rychlosti přepravy.
Vrácení peněz (pokud se vztahuje)
Abyste měli nárok na vrácení peněz, musí být vaše vrácené zboží doručeno do našeho skladu a musí být v nepoužitém stavu. Bude podrobeno zpětné kontrole z důvodu kvality. Pokud bude kontrola pozitivní, bude vám cena položky automaticky vrácena na vaši kreditní kartu nebo původní způsob platby během několika pracovních dnů.
Upozorňujeme, že náklady na doručení nelze vrátit v případě, že zákazník zmešká doručení své zásilky a nevyzvedne si ji na pobočce dopravce nebo na vyhrazeném předávacím místě ve stanovené lhůtě.
Pokud si zákazník přeje, aby byl balík vrácen odesílateli, bude mu e-mailem zaslán platební odkaz pro zaplacení vrácení balíku.
Opožděné nebo chybějící náhrady (pokud se na ně vztahuje)
Pokud jste dosud neobdrželi náhradu, nejprve překontrolujte svůj bankovní účet.
Poté se obraťte na společnost vydávající kreditní karty nebo na banku: v závislosti na době zpracování vaší kreditní karty nebo banky může nějakou dobu trvat, než bude vaše náhrada oficiálně zaúčtována.
A konečně, pokud jste provedli všechny výše uvedené kroky a po šestém pracovním dni od prvního oznámení o zrušení/vrácení peněz zaslaného e-mailem jste stále neobdrželi vrácené peníze, neprodleně nás kontaktujte na adrese contact@katana-heaven.com nebo telefonicky. Pokud máte jakékoli dotazy týkající se tohoto procesu, rádi s vámi budeme spolupracovat.
Výprodejové položky (pokud se na ně vztahuje)
Vracet lze pouze zboží za běžné ceny. Výprodejové položky bohužel nelze vrátit.
Výměna nebo výměna (pokud je to relevantní)
O všechny výměny a výměny je třeba požádat na adrese contact@katana-heaven.com v rámci našich 30denních záručních podmínek. Abyste měli nárok na výměnu, musí být vaše původní zboží nepoužité a ve stavu, v jakém jste ho obdrželi. Pokud se domníváte, že jste obdrželi vadné, poškozené nebo nesprávné zboží, kontaktujte nás pro další posouzení.
Clo
Na všechny zásilky do Evropy se NEVZTAHUJE clo.
V případě, že zákazník, který si jako způsob doručení zvolil EMS / UPS nebo SF EXPRESS, podléhá celním poplatkům a odmítne je zaplatit nebo je zapomene zaplatit, bude balíček vrácen odesílateli a opětovné zaslání bude zákazníkovi naúčtováno.
Pokud si zákazník přeje zrušit objednávku a získat zpět peníze poté, co odmítl zaplatit poplatky za celní odbavení, bude mu z vrácené částky odečtena částka 40 eur (odpovídající poplatkům za doručení).
Katana na zakázku, gravírovaná katana
Výrobky na zakázku, které byly jednou připraveny v našich dílnách, nelze vrátit.
Dárky
Pokud si přejete vrátit výrobek, který byl zakoupen jako dárek a zaslán přímo vám jinou stranou, kontaktujte nás prosím v rámci našich 30denních záručních podmínek pro případné žádosti o vrácení, výměnu nebo kredit v obchodě. Osobám s oddělenými platebními údaji nemůžeme vydávat náhrady.
Pokud položka nebyla v době nákupu označena jako dárek nebo pokud vám dárce nechal objednávku zaslat jako dárek sám, musí nás pro případné žádosti o vrácení, výměnu nebo vrácení peněz kontaktovat přímo dárce.
Dárkové karty jsou nevratné a nelze je vrátit.
Přeprava
Při vracení objednávky zašlete prosím štítek pro vrácení na adresu, kterou vám sdělíme poštou. Uveďte nám prosím odkaz pro sledování vašeho vrácení.
Pro rychlejší vyřízení vrácení doporučujeme použít stejnou kurýrní službu, kterou jste obdrželi své zboží.
Za úhradu poštovného za vrácení zboží si budete zodpovídat sami. Poštovné se nevrací. Pokud vám bude vrácena částka, bude zahrnovat cenu objednané položky (položek).
Informace o vrácení peněz v tomto případě naleznete v části „CLO“ v přepravních podmínkách týkající se celního zabavení.
V závislosti na místě vašeho bydliště se může délka procesu vrácení zboží lišit. Pro aktuální informace sledujte odkaz pro sledování vrácení zboží a kontaktujte nás s případnými dotazy.
Pokud zasíláte položku nad 75 USD, měli byste zvážit zakoupení pojištění přepravy. Nemůžeme zaručit, že vrácené zboží obdržíme, a v takových situacích je třeba podat reklamaci u dopravce a předat ji našemu týmu.
Mezinárodní přeprava může být spojena se zvýšenými poplatky za kurýrní služby. To je mimo naši kontrolu. V takovém případě nemůžeme zasáhnout, protože tyto faktory jsou mimo naši kontrolu. S případnými dotazy ohledně těchto nákladů se obraťte na místní celní úřad.
V případě dalších dotazů nás prosím kontaktujte e-mailem nebo telefonicky. Odpovíme vám do 24 hodin nebo do jednoho pracovního dne.